‘HR meet-up: talent in tijden van krapte’
Anders kijken naar talent
Save the date in je agenda en attendeer (collega’s in) je netwerk!
De HR Meet up op vrijdagmiddag 9 juni in het klokgebouw richt zich op werkgevers en HRM-ers in de Brainportregio. We bieden je de mogelijkheid om ideeën uit te wisselen en nieuwe inzichten te verkrijgen. Claim alvast je plek via deze link en ben als eerste op de hoogte van het inspirerende programma.
Waarom?
We hebben 50.000 tech-arbeidsplaatsen in te vullen in de komende 10 jaar: hoe pakken we dat aan in de regio? Hoe doen collega-bedrijven dat? Er is meer nodig dan de huidige HR-aanpak. We zien mooie voorbeelden in de regio en zetten deze graag in de spotlights. Ook maken we je wegwijs op de regionale arbeidsmarkt, attenderen je op beschikbare scholingsmogelijkheden, bieden je de mogelijkheid om ter plekke HR-advies in te winnen en geven overzicht van financiële regelingen bij het Rijk. Laat je inspireren!
Follow-up: HR meet-up in de regio
Dit is de tweede HR meet-up in de regio. Brainport Development neemt tijdens Dutch Technology Festival het estafettestokje over van het Mikrocentrum. Samen met Het Kempisch Ondernemers Platform willen we werkgevers en organisaties inspireren met mooie praktijkvoorbeelden. Twijfel je nog om te komen? Bekijk hier het verslag en de beelden van de vorige HR meet-up.
Locatie
Klokgebouw Eindhoven, Klokgebouw 50 in Eindhoven
Datum
Vrijdagmiddag 9 juni
Programma
Het formele programma start om 14.00 uur. Het programma bestaat uit een keynotesessie, workshops en een afsluitende netwerkborrel (vanaf 16.00 uur).
De HR Meet-up vindt plaats in het Klokgebouw in Eindhoven waar Dutch Technology Festival plaatsvindt. Om een kijkje te nemen op het festival gaan de deuren voor onze deelnemers al vanaf 13.00 uur open. Zie hoe leuk techniek is en hoe we werken aan oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen op het gebied van mobility, energy, sustainability, food, health en security.
Blijf op de hoogte!
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de activiteiten van het BOC.